Przed wynajmem:
1. W jaki sposób zarezerwować samochód?
Napisz do nas email lub zadzwoń, potwierdzimy dostępność wybranego modelu w danym terminie, wpłać zadatek na podane przez nas konto bankowe, po tych czynnościach rezerwacja zostanie potwierdzona.
2. Jakie dokumenty wymagane są do wynajęcia samochodu?
Do wynajęcia samochodu niezbędne jest ważne prawo jazdy oraz dowód osobisty lub inny aktualny dokument identyfikacyjny.
3. Jaki jest wymagany minimalny wiek Najemcy?
Wymogiem jest ukończenie 21 lat. Możliwe jest jednak podpisanie umowy na indywidualnych warunkach.
4. Czy obcokrajowiec ma możliwość wynajęcia samochodu?
Tak, jeżeli posiadasz niezbędne dokumenty.
5. Czy jest możliwość wynajmu z kierowcą?
Niestety, nie oferujemy takiej usługi.
6. Czy kaucja jest wymagana do zagwarantowania rezerwacji?
Wszelkie warunki dotyczące kaucji, zaliczek czy zadatków określone są szczegółowo w umowie najmu. Zapraszamy do kontaktu.
7. Czy istnieje możliwość wystawienia faktury VAT?
Tak, oczywiście wystawiamy faktury VAT. Prosimy o taką informację przy zakładaniu rezerwacji.
8. Czy do cen podanych na stronie należy doliczyć podatek VAT?
Tak. Ceny podane na stronie to ceny netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.
9. W jakich godzinach można dokonać odbioru lub zwrócić samochód?
Godziny odbioru, jak i zwrotu samochodu ustalane są indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu.
10. Czy samochody są czyszczone przed udostępnieniem do wynajmu?
Tak, każdorazowo przed wynajmem samochody są odpowiednio przygotowywane, w tym również czyszczone.
11. Czy istnieje możliwość podstawienia samochodu w wybrane miejsce?
Tak, za dodatkową opłatą. Zapraszamy do kontaktu.
12. Czy możliwy jest wynajem samochodów bez limitu kilometrów?
Podczas wynajmu można pokonać dowolną ilość kilometrów. Za kilometry powyżej określonego w umowie limitu doliczana jest opłata dodatkowa.
13. Czy samochodem może kierować inna osoba niż Najemca?
Jest możliwość dopisania dodatkowych kierowców w umowie. Wymaga to indywidualnych ustaleń.
14. Czy mogę wykorzystać samochód do jazdy po torze?
Nie, nie ma takiej możliwości
15. Czy samochód należy umyć przed przed jego zwrotem?
Tak, przed zwrotem samochód należy umyć. W przypadku oddania samochodu bez wcześniejszego czyszczenia, naliczana jest dodatkowa opłata.
16. Czy odbiór/zwrot auta może odbyć się w niedzielę?
Tak. Tego typu odbiory ustalane są indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu.
17. Czy firma oferuje usługi dodatkowe/akcesoria?
W trakcie wynajmu:
18. Czy wypożyczonym samochodem mogę wyjechać poza granice Polski?
Tak, jeśli zostanie to wcześniej ustalone i zapisane w umowie wynajmu.
19. Kto ponosi koszty eksploatacji samochodu w czasie wynajmu?
Koszty związane z eksploatacją auta: przeglądy, wymiana oleju czy sezonowa wymiana opon odpowiadamy my. Każdorazowo przygotowujemy samochód do wynajmu. Może się jednak wydarzyć sytuacja, w której komputer zgłosi konieczność wymiany np. oleju lub klocków hamulcowych podczas trwania wynajmu. Klient wówczas ma obowiązek natychmiastowo skontaktować się z nami. Ustalimy dalsze działania.
20. Czy mogę przedłużyć czas wynajmu?
W zależności od dostępności danego modelu oferujemy taką usługę. Prosimy o kontakt w sprawie.
21. Co zrobić w przypadku awarii samochodu?
Prosimy o natychmiastowy kontakt z nami.
Odpowiedzialność:
22. Na czym polega udział własny i ile wynosi?
Udział własny to graniczna kwota odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe z winy Wynajmującego.. Wysokość udziału własnego zależy od modelu samochodu i waha się między 5 000 zł a 100 000 zł. Limit udziału własnego nie obowiązuje w przypadku rażących naruszeń ze strony Wynajmującego.
23. Czy jest możliwość całkowitego zniesienia udziału własnego?
Takie rozwiązanie nie jest możliwe.
24. W jakich sytuacjach w trakcie trwania wynajmu jest ponoszona odpowiedzialność finansowa przez Wynajmującego?
a) Uszkodzenie mechaniczne/blacharskie/wnętrza/akcesoriów samochodu z winy Wynajmującego lub w przypadku braku możliwości ustalenia sprawcy.
b) Nieautoryzowany wjazd na tor lub udział w testach.
c) Nieautoryzowany wyjazd poza granice Polski.
d) Uszkodzenie lub znaczne zużycie opon.
e) Uszkodzenie szyby.
f) Palenie tytoniu wewnątrz pojazdu.
g) Inne przypadki opisane w OWU.
25. Jak wygląda odpowiedzialność w przypadku zaistnienia szkody powstałej bez mojej winy?
Jeśli szkoda nastąpiła w ruchu drogowym (np. osoba trzecia uderzyła w samochód i jest znany nr OC sprawcy) to Wynajmujący jest wyłączony z odpowiedzialności. Natomiast jeśli samochód nie był odpowiednio zabezpieczony na czas postoju lub Wynajmujący spowodował wypadek, wówczas za szkodę odpowiada Wynajmujący do wysokości kwoty określonej w umowie najmu (udział własny w szkodzie).
Po wynajmie:
26. W jakim czasie otrzymam fakturę?
Fakturę wyślemy mailowo do 14 dni po zakończonym Wynajmie samochodu.
27. W jaki sposób zostaje potwierdzony stan techniczny wynajmowanego samochodu przy zwrocie?
Stan technicznego zwracanego pojazdu zostaje potwierdzony poprzez sporządzony protokół zwrotu.